کاشی روناس در گرگان

۹ بازديد
کاشی و سرامیک روناس

کاشی از جمله محصولاتی است که در صنعت ساختمان و در مرحله نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً از خاک رس ساخته می شوند و به آنها سنگ مصنوعی نیز می گویند. نام این محصول از شهر تاریخی کاشان گرفته شده است. برای خرید انواع کاشی روناس در طرح رنگ‌های متفاوت می‌توانید به سایت سوپر سرام که نمایندگی کاشی روناس در گرگان است مراجعه کنید.

اما معادل انگلیسی کلمه کاشی (کاشی) از کلمه لاتین (Tegula) گرفته شده و به معنای گل پخته است. در این قسمت قصد داریم به طور کامل کیفیت کاشی روناس را برای شما توضیح دهیم. تا بتوانید با این برند مرغوب ایرانی بیشتر آشنا شوید.




مواد تشکیل دهنده کاشی
این محصولات از محصولات سرامیکی هستند که بیشتر آنها از خشت یا سفال ساخته شده و معمولاً در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد پخته می شوند و در دو نوع لعابدار و بدون لعاب ساخته می شوند. سطح لعابدار می تواند نیمه براق، براق، مات، ساده، طرح دار، رنگی و غیره باشد.




مزایای کاشی روناس

مقاومت بالایی دارد.
تنوع و طرح های زیادی دارد
پاک کردن آلودگی و لکه از روی سطح محصول روناس بسیار آسان است.
وزن آن سبک است.
لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و با کیفیت می باشد.
در برابر ضربه و شکستگی تا حدودی مقاوم است.
هر محصولی علاوه بر مزایای فراوان می تواند معایبی نیز داشته باشد. اما باید محصولی را انتخاب کنیم و بخریم که مزیت آن بیشتر از آن باشد.



معایب کاشی های صیقلی

برای استفاده در حمام و مناطق مرطوب مناسب نیست.
نصب زمان بر است.
معمولا این محصولات طراحی برجسته ای ندارند.
برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود.
بهتر است به یاد داشته باشید که معایب و مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی های کلی محصول بودند و مختص این برند نیستند.



انواع کاشی روناس گرگان

چینی: چینی محصولی یکنواخت است که رنگ آن پس از پخت سفید و متراکم است. این محصول از موادی که در طبیعت در شرایط خاص و تحت فشار بالا یافت می شود تشکیل شده است. لازم به ذکر است کاشی سلانی در دماهای بالا تولید می شود. پرسلن جایگزینی زیبا و ارزشمند با بهترین ویژگی های پوششی است که در نما و کف ساختمان ها استفاده می شود، این محصول نیز آخرین تکنولوژی کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشد.
چینی روناس با کیفیت بالا مناسب برای حمام، راه پله، پیشخوان، نمای بیرونی، داخلی و ... می باشد.

از این نوع محصولات می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها و سایر مناطق پرتردد استفاده کرد.

شاید جالب باشد بدانید که نسبت به قیمت کاشی روناس سمنان کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی دارد، عمدتاً در بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف باید استحکام نسبتاً بالاتری نسبت به کاشی های دیواری داشته باشند زیرا نزدیک به اصطکاک هستند. مقاومت در برابر ضربه و خراش یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاشی های کف باید داشته باشند. خوشبختانه کاشی صاف یکی از بهترین مصالح در این زمینه است.

دیوار: کاشی های دیواری نباید برای نما و نمای بیرونی ساختمان استفاده شود زیرا جذب آب بالایی دارند. به جز موارد خاص کاشی با جذب آب کم. شما می توانید از کاشی برای دیوار استفاده کنید، اما نه برعکس. کاشی های دیواری معمولاً در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند. بنابراین نمی توان از این نوع برای کف استفاده کرد.

گرانیت: خراشیدن گرانیت بسیار سخت است و در برابر دمای بسیار بالا مقاومت می کند. گرانیت باید طبق یک برنامه منظم نگهداری شود و اگر لکه ها را از روی سنگ پاک نکنید، لکه ها می توانند روی گرانیت باقی بمانند. اما از آنجایی که طرح گرانیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کارخانه روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت نمود. این محصولات علاوه بر اینکه با طراحی جذاب گرانیتی ساخته شده اند، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.


انواع دیگر عبارتند از کاشی مکزیکی، کاشی بدون لعاب، کاشی لعابدار، کاشی سنگ فرش، کاشی آجری، کاشی سیمانی و ... نمایندگی کاشی روناس در تهران انواع کاشی در طرح‌ وکیفیت متفاوت و  عرضه می‌کند برای مشاهده این کاشی‌ها  روی لینک زیر بزنید.

https://soperceram.ir/agent-kashi-ronas-tehran/


کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات بسیار باکیفیتی را در انواع، انواع و طرح های مختلف تولید کرده است که از این نظر بی نظیر است.

به عنوان نمونه می توان به محصولات این شرکت از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک بهداشتی، موزاییک و جکوزی و ... اشاره کرد.

در قسمت تولید این کارخانه انواع محصولات در سایزهای مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. علاوه بر این کاشی هایی با رنگ ها و نقش های جدید و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس تولید می شود.



تماس و نمایندگی کاشی روناس

نمایندگی های زیادی اقدام به توزیع کاشی روناس کرده اند، اما مهم ترین نکته در خرید این محصول، اعتبار و تضمین کیفیت فروشنده این محصولات است. برای خرید کاشی روناس می توانید با مجموعه سوپر سرام تماس بگیرید.

09129729446:شماره تماس مجموعه سوپرسرام


سرامیک روناس

سرامیک های روناس از مرغوب ترین محصولات ایرانی موجود در بازار هستند. کیفیت سرامیک روناس بالاست و همین ویژگی باعث شده تا افراد زیادی همیشه از آن استفاده کنند. شرکت روناس با مونتاژ بهترین متریال توانست در گروه بهترین تولیدکنندگان سرامیک کشور قرار گیرد. کارخانه این شرکت واقع در شهرگرگان مهد کاشی و سرامیک می باشد.

مزایای خرید سرامیک روناس

مقاومت بالایی دارد.
به لطف لعاب آن در برابر رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.
به دلیل تنوع رنگ، نقش و بافت، می توان از آن در طرح های بی شماری استفاده کرد.
تمیز کردن بسیار آسان است.
در برابر سرما مقاوم است.
در برابر حرارت مقاومت می کند.
همچنین در برابر تغییرات دمایی ناگهانی مقاوم است، بنابراین در برابر ترک خوردگی نیز بادوام است.

برای خرید انواع  سرامیک و کاشی روناس با قیمت درب کارخانه اینجا کلیک کنید.

معایب سرامیک روناس گرگان

با این حال، هر محصول دارای معایب و مزایای بسیاری است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سردی ویژگی ذاتی کفپوش سرامیکی است. و زیر پا سرد است و گاهی خوشایند نیست.
نصب زمان بر است.
اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، کثیفی را به خود جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار است.
انعکاس نور خورشید روی سرامیک می تواند باعث تابش خیره کننده شود.

نمایندگی کاشی روناس در تهران
سوپرسرام نماینده فروش این محصولات می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کرده و از کیفیت انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید.


آخرین کلمه

همانطور که می بینید کاشی ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد باید یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید.
محصولات کارخانه روناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.
۰ ۰

خریدار لوازم دست دوم

۹ بازديد
کارگزاری فروش لوازم خانگی دست دوم


سمساری اینترنتی دپوکو آماده خرید لوازم منزل یا اداره شما با قیمت مناسب می باشد. اگر قصد دارید تجهیزات منزل یا محل کار خود را تجدید کنید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید وسایل منزل خود را حراج کنید و می خواهید این اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید با ما در سامساری دپوکو خریدار لوازم دست دوم در تهران تماس بگیرید.

خریدار لوازم خانگی

سمساری مکانی است که در آن اقلام دست دوم خرید و فروش می شود. اکثر مردم حداقل یک بار از سمساری دیدن کرده اند. زمانی که نیاز به خرید کالایی با قیمت مناسب دارند یا نیاز به تعویض لوازم منزل و اداری دارند، اولین جایی که به ذهنشان خطور می کند سمساری است.

هم اکنون می توانید برای فروش لوازم منزل مستعمل در تهران با سمساری دپوکو تماس بگیرید. ما خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران با بالاترین قیمت هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

سامساری چیست؟

در صنعت خودروهای دست دوم امروزی، کار کردن در شهر بدون مجوز برای هر کسی غیرقانونی است. فقط کسانی که مجوز دارند می توانند در سمساری فعالیت کنند. این مجوزها که پروانه کسب نامیده می شوند پس از پرداخت هزینه های لازم جهت رعایت مقررات توسط شهرداری صادر می شود.

کارگزاری موبایل در تهران

کارگزاری سیار در تهران خدمات کارگزاری را در تهران ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با سمساری دپوکو تماس بگیرید.

کارگزاری اینترنتی سیار دپوکو در تهران به همین منظور توسط تیم حرفه ای ایجاد شده است تا از این طریق بتوانند در خدمت شهروندان و خریداران عزیز ساکن تهران باشند.

سمساری آنلاین در تهران


کارگزاری به خرید و فروش کالا و خدمات بین فروشنده و خریدار به عنوان واسطه اطلاق می شود. در این روش، کارگزار نقشی مشابه نقش تاجری ایفا می کند که به دنبال یافتن خریداران برای کالاها یا خدمات مشتری است.

در جامعه امروزی دلالی به اشکال مختلف از جمله دلالی کالا، خودرو، سهام، کشاورزی، صنعتی و ... وجود دارد. دلالی یک روش رایج در بسیاری از بازارهای جهانی است و افراد زیادی از این روش برای خرید و فروش کالا و خدمات استفاده می کنند.

کارگزاری می تواند برای فروشندگان کالا یا خدمات مفید باشد، زیرا کارگزاران اغلب تجربه و دانش در زمینه فروش و بازاریابی دارند و می توانند به فروشندگان در بهبود فرآیند فروش کمک کنند. علاوه بر این، کارگزاران می توانند به خریداران کمک کنند تا کالاها و خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند، زیرا آنها اطلاعاتی در مورد بازارها و قیمت های منطقه دارند.

اما کارگزاری نیز می تواند با مشکلاتی از جمله افزایش قیمت کالا به دلیل حضور واسطه ها، عدم شفافیت در قیمت ها و درصد سود دلال و همچنین احتمال تقلب و عدم صحت مواجه شود. در معاملات خاص سمساری دپوکو کارگزاری خرید لوازم خانگی نیز می باشد.

خریدار لوازم خانگی با بهترین قیمت

شما می توانید وسایل منزل خود را با بهترین قیمت در کمترین زمان ممکن بفروشید. سمساری دپوکو  سالها تجربه آماده خدمت رسانی به تمامی همشهریان عزیز تهرانی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید لوازم خانگی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/home-appliance-buyer/




سمساری دپوکو در تهران بهترین و بالاترین خریدار لوازم خانگی اعم از لوازم برقی، گاز، چوب، مبلمان استیل، یخچال، تلویزیون ال ای دی ال سی دی، لوازم کوچک و ... می باشد. در هر کجای تهران که هستید با ما تماس بگیرید در اسرع وقت با شما خواهیم بود.

کارگزاری آنلاین در تهران
امروزه کارگزاری آنلاین پدیده ای است که مانند تمامی سرویس های داغ اینترنتی این روزها وارد عرصه شده است. در واقع با ایجاد فضای اینترنت، کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی در اکثر کسب و کارها با روش نوین درآمدزایی مواجه شده اند. چون دیگر نمی خواهد برای خرید و فروش لوازم دست دوم دنبال دلال های محلی یا وانت های کوچه و بازار بگردد.

ون سامساری یا وانت هایی که با ایجاد سر و صدای ناهموار در شهر آسایش دیگران را بر هم می زنند.

تنها با یک تماس با کارشناسان سامساری به راحتی می توانید لوازم خانگی خود را بفروشید.

سمساری دپوکو در تمامی مناطق تهران بزرگ - همین حالا گوشی را بردارید و با کارشناسان گروه دپوکو در ارتباط باشید.

کارگزاری دپوکو یکی از معروف ترین کارگزاران تهران است که در بسیاری از مناطق تهران مانند مرزداران، سعادت آباد، منیریه، الهیه، شریعتی، فرمانیه و ... فعالیت می کند.


سمساری دپوکو در کدام نقاط پایتخت شعبه دارد؟

کارگزاری دپوکو آنلاین در تمامی مناطق تهران فعالیت می کند و کارشناسان خود را در کمترین زمان ممکن به منزل یا محل کار شما اعزام می کند.

برای راه اندازی کارگزاری در تهران چه کار کنیم؟

سامساری تاکنون بسیار موفق بوده است. اکثر مردم به دلیل قیمت پایین از سمساری خرید می کنند. شما باید یک طرح تجاری درست و دقیق داشته باشید. داشتن یک برنامه به شما کمک می کند تا یک شروع عالی داشته باشید. حتما نوع ملکی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. کالاهای دست دوم مانند کتاب، لباس و لوازم خانگی از طریق دلال ها به فروش می رسند و شما باید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. این انتخاب باید بر اساس تجربه و دانش شما از نوع مورد نظر شما باشد. میخوای بفروشی جایی که برای فروش کالا انتخاب می کنید بسیار مهم است. شما باید با توجه به مکان های بزرگ اطراف فروشگاه خود و همچنین نیاز افراد، نوع متریال را انتخاب کنید. اخذ و پیگیری مجوزهای لازم برای کسب و کار بسیار مهم است. شما باید مجوز مالیاتی و گواهی فروش مجدد داشته باشید. رعایت قوانین مهم ترین کاری است که باید انجام دهید. داشتن سرمایه مورد نیاز یکی از مهمترین نکات راه اندازی کارگزاری می باشد. قبل از شروع کار باید بررسی شود. حتما از استراتژی های بازاریابی استفاده کنید. مانند ساخت یک وب سایت، رسانه های اجتماعی، تبلیغات فروش آنلاین. علاوه بر این، مکانی که محصولات در آن موجود است باید تمیز و دارای نور کافی برای جذب مشتری باشد.
۰ ۰

خرید تلویزیون

۱۱ بازديد
خریدار تلویزیون صفحه شکسته

خریدار تلویزیون شکسته: یکی دیگر از مواردی که بسیاری از کاربران آن را با مجموعه ما در میان گذاشته اند، صفحه LCD تلویزیون شکسته است. متاسفانه امکان تعمیر خرابی تلویزیون ال سی دی وجود ندارد، به دلیل کمبود قطعات، امکان تعمیر وجود ندارد. دپوکو بهترین خریدار تلویزیون سوخته در تهران است.

خط افتادن در تلویزیون LCD معمولاً در اثر برخورد با صفحه تلویزیون ایجاد می شود. اگر خطوط عمودی و افقی روی تلویزیون شما وجود دارد، باید در نظر داشته باشید که تلویزیون شما قابل تعمیر نیست.

خطوط عمودی روی تلویزیون یا خطوط افقی روی تلویزیون مانع از استفاده درست از تلویزیون LCD شما می شود. تصاویر به طور کامل نمایش داده نمی شوند. در صورت مشاهده خطوط روی تلویزیون باید به فکر خرید تلویزیون جدید باشید زیرا قطعاتی مانند پنل تلویزیون یا شیشه در دسترس نیست.

خرید و فروش تلویزیون صفحه نمایش شکسته

نکته مهم: اگر صفحه تلویزیون ال سی دی شما آسیب دیده باشد قابل تعمیر نیست و صفحه (پنل) تلویزیون ال سی دی و ال ای دی موجود نیست و می توانید برای فروش تلویزیون خراب خود با ما تماس بگیرید تا آن را به بهترین قیمت از شما خریداری کنیم. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کامپیوتر قدیمی در تهران به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/old-computer-buyer-in-tehran/


ضربه زدن به صفحه LCD تلویزیون

یکی از مسائلی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعدد صفحه نمایش تلویزیون های LCD بود. این مشکل معمولاً به دلیل استفاده نادرست از تلویزیون رخ می دهد. در برخی موارد مشاهده شده است که کاربران سعی می کنند به جای استفاده از 1 پارچه ضد خش، صفحه تلویزیون را با استفاده از دستان خود تمیز کنند.


شاید یکی دو بار این عمل چندان بد نباشد، اما اگر هر روز صفحه تلویزیون خود را با همین روش تمیز می کنید، باید منتظر نمایان شدن خطوط عمودی در تلویزیون باشیم. توصیه می کنیم در هنگام استفاده از تلویزیون مراقب پنل یا صفحه تلویزیون خود باشید زیرا در صورت بروز مشکل دیگر قادر به تعمیر تلویزیون نخواهید بود و باید به فکر خرید نو باشید. تلویزیون.

خطوط عمودی در تلویزیون یا خطوط افقی در تلویزیون

این خطوط در اثر ضربه روی صفحه ظاهر می شوند. اگر این خطوط را در تلویزیون خود تجربه می کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که زمان تماشای تلویزیون را کاهش دهید. با کاهش زمان استفاده از تلویزیون، عمر دستگاه شما افزایش می یابد. این نکته را در نظر داشته باشید. اگر خطوط عمودی و افقی روی تلویزیون وجود داشته باشد، تلویزیون شما قابل تعمیر نیست و باید تلویزیون جدید بخرید.

تعمیر تلویزیون ال سی دی خراب

اگر صفحه LCD شما شکسته است یا خطوطی بر روی آن در اثر ضربه وجود دارد، باید آماده خرید یک تلویزیون جدید باشید. چون در حال حاضر پنل یا شیشه ال سی دی و ال ای دی در دسترس نیست، البته اگر ضربه خوردگی کم باشد، می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید، اما باید زمان استفاده را کاهش دهید تا سوختن تلویزیون به تاخیر بیفتد.


مشکلات پانل ناشی از تولید

متأسفانه تعداد کمی از پنل‌های تلویزیون در حین تولید دچار مشکل می‌شوند، معمولاً پس از مدتی کار، تصویر ناگهان شبکه‌ای شده و قطع می‌شود. اگر پانل شما در حین تولید آسیب دید، باید بلافاصله با سازنده تماس بگیرید. و در صورت عدم پیگیری از شرکت مربوطه باید به فکر خرید تلویزیون جدید باشید.

هزینه پنل تلویزیون
متاسفانه با افزایش هزینه های ارزی، قیمت تمام شده قطعات تلویزیون از جمله پنل ها به یکباره افزایش یافته است که این امر باعث توقف نسبی واردات پنل های تلویزیون به ایران و کمبود این قطعه حیاتی در بازار شده است.
۰ ۰

اولین مطالب آزمایشی من

۹ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۹ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.